جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لیاقت بلوچ

حوزه/ امروز آمریکا جنایت های زیادی علیه مسلمانان انجام می دهد و مسئله ای که هم اکنون در جامعه اسلامی وجود دارد این است،حکام جوامع اسلامی برای خوشنودی آمریکا قدم برمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه لیاقت بلوچ، رئیس جمعیت اسلامی پاکستان پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله  مکارم شیرازی که در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) در قم برگزار شد، گفت: از این که ما را به حضور پذیرفته اید، بسیار قدردانی می کنیم و در ضمن لازم می دانم بگویم تفسیری که حضرت عالی نوشته اید برای همگان قابل استفاده است.

وی بیان کرد: شهادت سردار مجاهد قاسم سلیمانی همه مسلمان را اندوهگین کرده است، ولی از سویی می بینیم این خون شهید باعث برکات زیادی حتی بعد از شهادت شان شده و آن، وحدت مسلمان و هم افزایی و هم فکری همه گروه های مقاومت در برابر دشمنان است.

بلوچ ادمه داد: امروز آمریکا جنایت های زیادی علیه مسلمانان انجام می دهد و مسئله ای که امروز در جامعه اسلامی وجود دارد این است، حکام این جوامع برای خوشنودی امریکا قدم برمی دارند، ولی این درحالی است که ملت ایران تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم مبارزه با جبهه استکبار و استعمارگران است.

رئیس جمعیت اسلامی پاکستان بیان داشت: امروز نقش وحدت می تواند سد محکمی در برابر دشمن باشد و در تلاش هستیم این مسئله را در جهان اسلام رشد و توسعه دهیم.

وی ادامه داد: لازم می دانم از محبتی که در قلوب رهبر جهان اسلام امام خامنه ای، علما، مراجع، مسئولین وملت ایران برای هم افزایی با سایر مسلمانان وجود دارد، بار دیگر قدردانی کنم.

بلوچ با اشاره به دوستی دو ملت ایران و پاکستان تأکید کرد: امروز مردم پاکستان ایران را دوست دارند و ابراز علاقه می کنند و امید است مسئله این موجب دوستی بیشتر دو ملت شود.

رئیس جمعیت اسلامی پاکستان از حمایت علما و مراجع تقلید همچون حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مورد مردم فلسطین  قدردانی کرد و گفت: امروز کشور ایران با نفوذ در منطقه جلوی نفوذ امریکاییها را در منطقه گرفته است، اما در ادامه راه شاهد هستیم که جبهه استکبار نمی خواهد لحظه ای از منافع اش در منطقه عقب نشینی کند و معتقدم تنها راه در این مسیر وحدت همه مسلمانان است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha