جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم میرکریمی-دهه فجر

حوزه/ مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

خانم مریم میرکریمی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله دهه فجر، طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، بیان کرد: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان خاطرنشان کرد: این ایام، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صفحه‏ ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏ انداز کرد.

میرکریمی اضافه کرد: در چهارمین دهه از تلاش، مقاومت، بیداری، ایستادگی، پیشرفت، آبادانی، استقلال و آزادی کشور ایران  قرار داریم،گام دوم انقلاب را باید تجربه ای جدید برای مقابله با دشمنان دانست که انسجام، وحدت، تدبیر و بصیرت مردم همیشه در صحنه آن را بیمه خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha