دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ حجت الاسلام شعبانلی، پیام دهه فجر را حفظ وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و امروز با درایت مقام معظم رهبری در دنیا می درخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، ظهر امروز امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: با تلاش حضرت امام (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور ملت در صحنه های مختلف، ایران امروز به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی  ایران با مترقی ترین قانون اساسی دنیا توانست، زمینه سعادت مردم را فراهم کند.

استادحوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای مرور علل پیروزی انقلاب، اهداف و آرمان‌های امام راحل و ملت بزرگ ایران است، چراکه اگر نگاهی به اهداف پیروزی انقلاب بیندازیم به راحتی می‌توانیم راه آینده کشور را ترسیم کرده و هرگز از مسیر منحرف نشویم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: امروز اگر کشورهای اسلامی می خواهند مانند ایران نهضتی شروع کنند که به پیروزی ختم شود، باید به رهبران دینی ما بویژه اهداف حضرت امام(ره) توجه بیشتری کنند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب ما حرفی برای گفتن در جهان دارد به دلیل رهبری های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شعبانلی تصریح کرد: در دهه فجر باید دستاوردها، پیشرفت ها و ارزش هایی که انقلاب در اختیار ما قرار داده را بازگو کنیم تا نسل های دوم و سوم بیشتر با آنها آشنا شوند.

 مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: پیام دهه فجر حفظ وحدت و انسجام است؛ انقلاب اسلامی با مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و امروز با درایت مقام معظم رهبری در دنیا می درخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha