شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدير مدرسه علميه فاطميه بندپي بابل، مراسم دهه فجر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: تربیت نسل انقلابی و ولایی باید در اولویت برنامه دلسوزان و مسئولان نظام اسلامی قرار بگیرد تا گامی موثر و مقاوم تر در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم ابراهیمیان به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مردم ایران در سال ۵۷ با حرکتی انقلابی و با رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه)، نظام شاهنشاهی بیگانه با فرهنگ و گفتمان اسلامی را، سرنگون کردند.         

وی افزود: رهایی از طاغوت و استکبار و زیرپرچم انقلاب اسلامی رفتن برای همه مُیسر نیست، مگر کسانی که صابر و شاکر هستند، یعنی هم برای ادامه راه تا تحقق تمدن نوین اسلامی استقامت کرده و هم قدردان نعمت انقلاب هستند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل تصریح کرد: تربیت نسل انقلابی باید در اولویت برنامه دلسوزان نظام باشد، نسلی که فرق زندگی ذلت بار طاغوتی و عزت بار توحیدی و اسلامی را دانسته و بصیرت لازم را برای دیدن ثمرات و دستاوردهای انقلاب را دارند و با نگاه به سرمایه های ملی برای عزت هرچه بیشتر جامعه اسلامی تلاش می کنند.

وی به نقش طلاب در تربیت نسل انقلابی اشاره و بیان کرد: طلاب به خصوص خواهران طلبه با تبیین سبک زندگی اسلامی و برجسته کردن نقش حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما در دفاع از ولایت و نهضت پیامبر اکرم(ص) می توانند بانوانی انقلابی تربیت کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بندپی بابل خاطر نشان کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بانوان طلاب  است تا با حضور در مدارس، هم پاسخگوی شبهات مربوط به انقلاب اسلامی و لایت فقیه باشند و هم دستاوردهای انقلاب را برای آنها بازگو کنند تا  با این کار، نقشه دشمنان اسلام برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی ایران را نقش بر آب کنند.

انتهای خبر۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha