جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور برای پیشرفت و توسعه بیشتر نیازمند تفکر و حرکت انقلابی است، خاطرنشان کرد: باید این نوع ایده و تفکر در سطوح مختلف جامعه ایرانی نهادینه و گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، نشست مدیران مدارس علمیه استان همزمان با ایام الله دهه فجر به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در این نشست، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نتیجه رهبری مرجعیت دینی و حضور و پشتیبانی ملت ایران دانست.

وی با بیان این که برای پیروزی این انقلاب زحمات و مجاهدت های بسیاری صورت گرفت، افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در منطقه و جهان به وجود آورد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران معادلات منطقه ای و حتی جهانی را تغییر داد، بیان داشت: امام راحل با تشکیل و پایه گذاری یک حکومت دینی، مدل جدیدی از حکومت داری را به دنیا ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران با گذشت بیش از چهل سال توانسته به عنوان کشوری مقتدر و اثرگذار در منطقه و دنیا نقش آفرینی کند، افزود: همه این پیشرفت ها در سایه چهل سال تحریم، تهدید و فشار نظام های سلطه گر به دست آمده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فشارها و تحریم های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانسته خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد کند، تصریح کرد: ایران اسلامی در بسیاری از بخش های مختلف به پیشرفت های بزرگ و خیره کننده دست یافته که همین مسأله موجب حیرت جهانیان شده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور برای پیشرفت و توسعه بیشتر نیازمند تفکر و حرکت انقلابی است، خاطرنشان کرد: باید این نوع ایده و تفکر در سطوح مختلف جامعه ایرانی نهادینه و گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه بیشتر مدیران مدارس علمیه استان نسبت به طرح های تحولی ابلاغ شده از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه تأکید کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha