جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدير مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) تنكابن

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیرود تنکابن، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را تاسیس حوزه های علمیه خواهران در کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) تنکابن به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر  گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاسیس حوزه های علمیه خواهران در کشور است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) تنکابن ادامه داد: طلاب میراث دار انبیاء و پاسدار دین خدا هستند، لذا همان طور که پیامبر(ص) طبیب الدوار بودند، خواهران طلبه نیز باید در صدد هدایت جامعه در زمینه اصول اعتقادی و ارزشهای دینی باشند.

وی افزود: در حال حاضر نقشه دشمنان، دین زدایی، اخلاق زدایی و حذف انقلاب و انقلابی گری  در کشور است، به همین خاطر طلاب با حضور دائمی، جهادی و طبیب گونه خود در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و ... باید نقشه دشمن را خنثی کرده و وحدت را در جامعه احیا کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) تنکابن با بیان این که زنان در عرصه فرهنگی نقش بسیار برجسته ای دارند، تصریح کرد: بدون شک بهترین قشری که می تواند بر جامعه بانوان به ویژه قشر تحصیل کرده اثر گذار باشد، خواهران طلبه هستند، بنابراین طلاب باید برای تربیت نسل انقلابی الگو بوده و سایر زنان مسلمان را نیز تبدیل به زنان انقلابی کنند.

وی اعلام کرد: امروزه دشمنان با تمام قوا و امکانات ایجاد شبهات گوناگون درصدد ایجاد تهاجم فرهنگی در جامعه و فاصله و شکاف میان مردم و روحانیت هستند، چرا که استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی فهمیده است که عامل پیروزی ما در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شکست خوردن پروژه های استعماری آن ها، به خاطر همبستگی هر چه بیشتر بین نهاد روحانیت و مردم بوده است .

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) تنکابن اظهار کرد: همانطور که آغاز حرک انقلاب اسلامی بر دوش روحانیت و با همراهی ملت بوده، تداوم این انقلاب هم همت و تلاش مضاعف و شبانه روزی و از خودگذشتی روحانیت را می طلبد، لذا  طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در حوزه های علمیه انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی همواره مورد توجه قرار گرفته و این ایام الله حفظ و گرامی داشته شود

هدایتی خاطر نشان کرد: سیاست اصلی حاکم بر حوزه باید هدایتگری، بصیرت افزائی و حضور انقلابی در همه صحنه های جامعه باشد.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha