جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سلیمانی

حوزه/ استاد حوزه قزوین گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت محبوب با شهادتش برگ جدیدی را در صفحات تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سلیمانی در مسجد جامع شهر محمدیه، گفت: خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و صبر و بردباری خانواده های آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی به ارمغان آورد.

وی افزود: شهید سلیمانی و همرزمانش در راه حسین(ع) قدم برداشتند و خود را به مولا و مقتدای خویش شبیه ساختند، به همین دلیل داغشان در دل‌های مؤمنان سرد نخواهد شد و همواره یادشان در ذهن ها ماندگار خواهد بود.

امام جمعه محمدیه عنوان کرد: شهید سلیمانی لحظه‌ لحظه عمر شریفش را در پی سربلندی اسلام و ایران و دفاع از حریم حرم صرف کرد و در همین راه به فیض عظیم شهادت رسید.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت محبوب، با شهادتش برگ جدیدی را در صفحات تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق زد و از این جهت طی ۴۰ سال گذشته کمتر رویدادی باعث ایجاد چنین وحدت و شورآفرینی بین آحاد جامعه مسلمانان جهان شده است.

حجت الاسلام موسوی موینی تصریح کرد: این شهید والامقام یک ذخیره الهی ارزشمند برای جامعه اسلامی است و عامل وحدت بین اقشار مختلف، گروه‌ها و احزاب سیاسی جامعه  به شمار می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha