جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرمست

حوزه/ استاندار قم،‌ با صدور اطلاعیه‌ای مردم این استان را برای شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در این اطلاعیه بیان کرده‌است: «انتخابات»؛ ارزشمندترین دستاورد انقلاب اسلامی، عنصر همبستگی و وفاق ملی و تجلی عینی مشارکت مردم درتعیین سرنوشت خود است.

این پیام حاکی است: اینک درمقطع حساس کنونی و به فاصله اندکی از حضور حماسی مردم درراهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، زمان حضور حماسی فرارسیده‌است و آحاد ملت بزرگ ایران، با تاسی به وصایای گهربار امام راحل و در عمل به رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید، شرکت در انتخابات را نه‌تنها به‌عنوان یک وظیفه دینی و ملی، بلکه به‌عنوان حق قانونی برای تعیین سرنوشت فرض نموده و با حضور پرشور و آگاهانه درپای صندوق‌های رای،ضمن ترسیم جلوه‌های زیبا و کم‌نظیری ازمردم‌سالاری و اسلامیت درمقابل دیدگان جهانیان، روح و نیروی تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب اسلامی جاری خواهند ساخت.

در این پیام ذکرشده است: به فضل الهی و با تلاش جمیع عوامل دست‌اندرکار، زمینه برگزاری قانونمند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان قم مهیا شده‌است.

پیام حاکیست:‌ ان‌شاء‌الله در روز جمعه دوم اسفند و همگام با مردم ایران شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال امنیت و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود تا پشتوانه محکمی در تقویم انسجام و اقتدار ملی میهن عزیزمان گردد و با ثبت حماسه زرین و باشکوه دیگری در کارنامه خود، عرصه را برای پیشرفت و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، هموارسازیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه دوم اسفندماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha