شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: دشمن که در سالهای گذشته تلاش کرده ایران هراسی را در عرصه سیاسی، امنیتی، عقیدتی و نظامی در منطقه و جهان گسترش دهد، اکنون با سوء استفاده از شرایط کنونی درصدد است آن را به عرصه «سلامت» سرایت دهد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: محور مهم در جنگ شناختی دشمن در عرصه بین المللی «ایران هراسی» است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: دشمن که در سالهای گذشته تلاش کرده ایران هراسی را در عرصه سیاسی، امنیتی، عقیدتی و نظامی در بین مردم منطقه و جهان گسترش دهد، اکنون و با سوء استفاده از شرایط کنونی درصدد است که ایران هراسی را به عرصه «سلامت» نیز سرایت دهد.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: تمرکز روی «قم هراسی» از این قبیل است. این در حالی است که آغاز شیوع منشأ کرونا دقیقا معلوم نیست از چه زمانی بوده است و تنها قم به علت تشخیص سریعتر موضوع به این عنوان مطرح شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار در پایان سخنان خود گفت: خط خبری که چند روز است جلوگیری از قرنطینه قم را به حوزه و روحانیت نسبت می دهد، از این نمونه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha