شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم امیدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان هدف اصلی حوزه های علمیه را تربیت انسان‌هایی مهذب، متخصص و کارآمد دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم امیدی در بازدید سرزده از مدرسه علمیه معصومیه(سلام الله علیها) شهرستان نهاوند با ابراز رضایتمندی از مدیریت این مدرسه اظهار کرد: مدرسه علمیه معصومیه(سلام الله علیها) از مدارسی است که با تلاش وافر کادر مدیریت آن توانسته است به جایگاه مطلوبی در حیطه آموزشی، پزوهشی و فرهنگی دست یابد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: سیاست‌های کلی حاکم بر حوزه‌های علمیه خواهران بنا بر مصوبات شورای عالی حوزه‌های علمیه اعمال می‌شود و هدایت، نظارت و ساماندهی این قلمرو بر عهده مسئولان است.
وی بیان کرد: هدف حوزه علمیه خواهران تربیت انسان‌هایی مهذب، متخصص و کارآمد و ارتقای نیروی انسانی در سه عرصه‌ اخلاقی، علمی و مهارتی در حوزه مأموریت‌ها و ساختارهای اداری مرکز، مدیریت‌های استانی و واحدهای تربیتی به شیوه جهادی است.
وی خاطرنشان کرد: روح معنویت در مدرسه علمیه معصومیه(سلام الله علیها) هر فردی را متأثر می‌کند اما نیازمند نگهداری ویژه و انجام تعمیرات است که انجام کاشی‌کاری سر در کلاس‌ها و سنگ فرش حیاط آن مهم‌ترین اقدامی است که باید انجام شود.
خانم بحیرایی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه(سلام الله علیها) شهرستان نهاوند اظهار کرد: در سال ۱۳۸۴ مدرسه علمیه معصومیه(سلام الله علیها) توسط موسس و هیات امناء تأسیس شد که تاکنون 250 طلبه وارد این مدرسه شده اند که از این تعداد؛ ۱۰۵ طلبه فارغ التحصیل شده‌ و مابقی آنها در حال تحصیل هستند، همچنین برخی از طلاب فارغ التحصیل سطح ۲ این مدرسه، هم اکنون در مقاطع عالی مدارس سطح سه مشغول به تحصیل می باشند.
بحیرایی عنوان کرد: بسیاری از اساتید کنونی مدرسه از طلاب رشد یافته مدرسه معصومیه(سلام الله علیها) شهرستان نهاوند هستند و خوشبختانه شاهد ۳۵ پایان نامه برتر فارغ التحصیلان این مدرسه هستیم.
وی درباره فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مدرسه معصومیه(سلام الله علیها) گفت: در ماه رمضان بیش از ۴۶ نفر از طلاب در روستاهای شهرستان فعالیت کردند و شاهد بودیم که طلاب در روستاهایی حضور داشتند که حتی نام برخی از روستاها را برای نخستین بار می‌شنیدیم و فاصله زیادی از شهر داشتند اما طلاب با صبر و اشتیاق به تبلیغ در این روستاها مشغول شدند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha