جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
نیمه شعبان

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز طی پیامی، از مردم ولایت مدار فارس درخواست کرد تا هزینه برگزاری جشن های نیمه شعبان صرف کمک به نیازمندان شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه روحانیت شیراز طی پیامی از مردم ولایت مدار فارس درخواست کرد تا هزینه برگزاری جشن های نیمه شعبان صرف خرید اقلام خوراکی برای نیازمندان شود.

در این پیام آمده است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم »

مردم ولایتمدار استان فارس و شهر مقدس شیراز

با تبریـک میلاد با سعــادت و پر خیــر و برکت منجی عالم بشریـت حضرت مهدی موعود (عج) همانگونه که مستحضرید متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و با عنایت به توصیه های بهداشتی در خصوص عدم تجمع،جشن های میلاد امام زمان (عج) در بقاع متبرکه، مساجد، حسینه ها و تکایا برگزار نخواهد گردید و ایستگاه های صلواتی هم برپا نخواهد شد.

بر همین اساس جامعه روحانیت شیراز از عموم مردم ولایتمدار و متدینین و خیرین عزیز انتظار دارد بدلیل شیوع این ویروس نامبارک و تعطیلی اکثریت مشاغل و در مضیقه بودن قشر کارگر و کم برخوردار جامعه، هزینه جشن ها و برگزاری مراسم میلاد را صرف خرید اقلام خوراکی و آذوقه نموده و با اهداء به ارحام نیازمند و اقشار ضعیف جامعه قلب مطهر و نازنین حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) را راضی و خشنود نموده و با این اقدام ارزشمند زمینه شادی و انبساط خاطر افراد کم برخوردار جامعه را فراهم نمایند. انشاءالله

جامعه روحانیت شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    نیمه شعبان بیاید توی خونه من برگزار کنید که 3ساله که نیمه کاره رهاش کردم بخاطر 200میلیون.. مستاجر ام بازنشسته‌.. وام هم نمیدن... کمک احتیاج دارم که خونم درست بشه