پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بسیج

حوزه/ تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی در نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه صنعتی قم خواستار تسهیل شرایط موجود و رسیدگی به موضوعاتی از قبیل شهریه و روشن شدن وضعیت واحد های درسی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن نامه تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی خطاب به ریاست دانشگاه صنعتی قم بدین شرح است:

ریاست محترم دانشگاه صنعتی قم
جناب آقای دکتر رضایی نور

سلام علیکم
با توجه به طولانی شدن عدم امکان تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید محترم، بدینوسیله به نمایندگی از دانشجویان درخواست‌هایی جهت تسهیل شرایط موجود، خدمت حضرتعالی و هیات رئیسه محترم دانشگاه تقدیم میشود که امید است با عنایت شما، مقطع کنونی به نحو احسن مدیریت شود.

۱- با توجه به عدم تشکیل کلاس‌های درسی به صورت حضوری که به احتمال قوی تا پایان ترم جاری نیز ادامه خواهد داشت، خواهشمند است جهت عودت هزینه دریافت شده از دانشجویان بابت خوابگاه و همچنین شهریه دانشجویان شبانه و مهمان، پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.

۲- خواهشمند است جهت تمدید ترم با در نظرگرفتن کلیه شرایط بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای دروس عملی و دروس نظری که نیاز به کلاس‌های حضوری داشته باشند در ایام تابستان اقدامات لازمه صورت گیرد

۳- با توجه به عدم ارائه برخی دروس تخصصی در ترم‌های فرد (ترم ۹۹-۱) و نیز لزوم درخواست تعداد نسبتا قابل توجهی از دانشجویان برای ارائه درس خواهشمند است در ترم آتی برخی از دروس در صورت وجود متقاضی کمتر از حد معمول نیز ارائه شود.

۴- خواهشمند است در جهت لغو محدودیت حذف اضطراری دروس و با عنایت بر بخشنامه صادره از وزارت علوم مبنی بر اجازه حذف ترم بدون احتساب سنوات در صورت ارائه درخواست حدف ترم با ارائه دلایل و مدارک بدون احتساب سنوات از طرف برخی از دانشجویان، با نهایت تساهل و انعطاف درخواست آنان بررسی و حتی المقدور موافقت شود.

همچنین خواهشمند است نسبت به درخواست‌های مختلف دانشجویان، در چارچوب آیین‌نامه‌های آموزشی، بیشترین انعطاف ممکن صورت پذیرد تا با کمترین هزینه ممکن بتوان این شرایط سخت را مدیریت کرد.

باتشکر از جنابعالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha