دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: برای ریشه کردن کردن بیماری کرونا، کادر درمان، نیروهای سپاه، بسیج و ارتش و مردم نقش کلیدی و بزرگی بر عهده دارند.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: متاسفانه در آخرین روزهای سال ۹۸ شاهد ورود ویروس کرونا به کشور بودیم و همین امر سبب شد که بسیاری از حوزه های کشور همانند حوزه اقتصاد، فرهنگ، آموزش و... به تعطیلی کشیده شود که این خود می تواند پس لرزه هایی در آینده برای کشور داشته باشد.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: از سوی دیگر در استان کردستان هم در حال حاضر شاهد شیوع این بیماری به ویژه در شهرستان مریوان هستیم و در این مدت عزیزانی را نیز از دست داده ایم که این حادثه ناگواری برای یکایک ماست.

این عالم اهل سنت ادامه داد: با این وجود باید بتوانیم که این ویروس را مدیریت کنیم و اجازه ندهیم که استان و این شهرستان بیش از این خسارت های مالی، جانی و روحی را از این بیماری ببیند که برای تحقق این مهم در کنار فعالیت جهادی کادر درمان، نیروهای سپاه، بسیج و ارتش؛ مردم نقش کلیدی و بزرگی بر عهده دارند.

ماموستا شیرزادی گفت: لذا این استان و شهرستان موج بحران این بیماری را یک بار تجربه کرده است و بی شک آمدن موج دوم بیماری با توجه به کاهش توجه مردم به هشدارهای بهداشتی می تواند خدایی ناکرده فاجعه ای بزرگ برای استان به دنبال داشته باشد که این برای همه ما دردناک خواهد بود.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در همین جا، جای دارد از کادر درمانی شهرستان، گروه های جهادی متشکل از نیروهای نظامی، طلاب، نهادهای مردم‌نهاد و... که در زمینه مبارزه با کرونا در مریوان تلاش های مجاهدانه دارند تقدیر و تشکر کنم.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود عنوان کرد: بی شک تا زمانی که مردم موازین بهداشتی و دستورالعمل های موجود را رعایت نکنند همچنان شاهد جولان این بیماری خواهیم بود، لذا از مردم فهیم شهرستان مریوان درخواست داریم که همچنان در منازل خود باقی بمانند تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن این اپیدمی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha