چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
راست گرایان نژادپرست، سرپرست آژانس ترک در برلین را تهدید کردند

حوزه/ مدیر موسسه یونس امره، در آلمان نامه تهدید آمیزی بر روی شیشه اتومبیل خود دریافت کرد و زمانی که به پلیس مراجعه کرد، با بی توجهی مقامات پلیس مواجه شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، گروه های راست افراطی در آلمان، سرپرست یک آژانس ترکی را تهدید کردند.

 فیض الله بهچی رئیس یونس امره،  یک موسسه اسلامی در آلمان، که ترویج کننده زبان و فرهنگ ترکی در سراسر جهان می باشد در پایتخت برلین به مرگ تهدید شد.

 فیض الله که دو سال است که وظایف خود را در برلین انجام می دهد ، در گفتگو با خبرنگاران  گفت که نامه ای با لحن نژادپرستانه بر روی پنجره اتومبیل وی قرار داده شده است. بهچی این نامه را زمانی که روز شنبه برای خرید رفته بود در اتومبیلش پیدا کرد.

 بهچی گفت: وقتی نامه را گرفتم ، دیدم که این نامه تهدید آمیز است. وقتی به قسمت های دیگر ماشین نگاه کردم ، فهمیدم خراش هایی روی کاپوت و پنجره ها وجود دارد.  

بهچی گفت که وی با پلیس تماس گرفته اما مقامات پاسخ داده اند که آنها نمی توانند کسی را بفرستند و او باید شکایت خود را از طریق اینترنت انجام دهد.

وی افزود: اگرچه گفتم این سومین بار است که اتومبیل من خراشیده می شود و این بار نیز نامه تهدیدی دریافت کردم ، آنها گفتند که هیچ کاری نمی توانند انجام دهند. سپس ، من به صورت آنلاین شکایت کردم و با قرار دادن نامه در یک محافظ صفحه ، به کلانتری رفتم. بعد از پر کردن فرم ، مقامات پلیس گفتند که اکنون می توانم بروم. وقتی از آنها پرسیدم که آیا می خواهند نامه یا اتومبیل را چک کنند ، گفتند که ضرورتی ندارد!

بهچی می گوید نسبت به امنیت خانواده ام ابراز نگرانی کردم اما پلیس در جواب گفت: اینجا برلین است و صدها اتومبیل در آن هر روز خراشیده می شوند.

وی نسبت به بی تفاوتی مقامات پلیس ابراز ناراحتی کرده و گفت که همچنان ماجرا را از نزدیک دنبال خواهد کرد.

 گفتنی است اقلیت مسلمان ترک تبار  در آلمان غالباً از سوی نژادپرستان و اسلام ستیزان در معرض اسلام هراسی و حملات راست افراطی هستند، در مقابل پلیس آلمان هیچ اقدامی برای مقابله با موج رو به افزایش اسلام هراسی در این کشور انجام نمی دهد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha