پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حضوربیش از 50 طلبه اهوازی در طرح اهداء خون

حوزه/ با توجه به درخواست سازمان انتقال خون مبنی بر احتیاج به گروه‌های خونی، بیش از ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون اهوازی در این حرکت خداپسندانه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حضور طلاب و روحانیون اهوازی در سازمان انتقال خوزستان، برای کمک به بیماران، اظهارداشت: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون استان خوزستان، مبنی بر احتیاج به گروه‌های خونی، شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان با هماهنگی سازمان انتقال خون اقدام به ثبت‌نام از طلاب جهت شرکت در برنامه اهدا خون نمود.

وی گفت: در روز چهارشنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۱۸ بیش از ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون اهواز جهت این اقدام خداپسندانه شرکت کردند و با توجه به استقبال طلاب عزیز إن‌شاءالله این برنامه به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام کیانی تصریح کرد: سازمان انتقال خون استان، ضمن استقبال از این حرکت اعلام کرد که با توجه به اینکه روحانیون و طلاب از گروه‌های مرجع جامعه هستند، این اقدام می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای تشویق سایر همشهریان عزیز باشد تا در این ایام حضور بیشتری در پایگاه‌های انتقال خون داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha