یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مرحوم آیت الله امینی، عالمی فرزانه، اندیشمند، وارسته و ساده زیست بودند که پیش از انقلاب در راستای مبارزه با رژیم ستم شاهی و تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده و در کنار امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی، تلاش های گسترده ای انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت ارتحال آیت الله امینی به این شرح است:

 انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت حضرت آیت الله امینی، امام جمعه فقید قم موجب تاسف و تاثر گردید و همانگونه که پیامبر رحمت(ص) فرمودند؛ «موت العالم ثلمةٌ فی الاسلام لا تسدّ ما اختلف اللّیل و النّهار» مرگ عالم رخنه ای است در اسلام که با گذشت شب و روز هرگز پر نمی شود.

مرحوم آیت الله امینی، عالمی فرزانه، اندیشمند، وارسته و ساده زیست بودند که پیش از انقلاب در راستای مبارزه با رژیم ستم شاهی و تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده و در کنار امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی، تلاش های گسترده ای انجام دادند.

ایشان همچنین بعد از انقلاب نیز، یار و همراه مقام معظم رهبری بودند و سالیان سال در سنگر نماز جمعه، خبرگان رهبری و مناصب دیگر خدمات ارزشمندی را ارائه کردند که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت ایران، مراجع عظام، مقام معظم رهبری و همچنین خانواده داغدار ایشان به ویژه فرزندان آن مغفور، برای آن عالم عامل علو درجات، از درگاه ذات اقدس الهی مسئلت مینمایم.

 دکتر محمدرضا قدیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha