شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 898257
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس از پذیرش مدارس علمیه خواهران سطح استان خبر داد.

سکینه سردار در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، از آغاز پذیرش مدارس علمیه در سطح استان فارس خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه ثبت نام مدارس علمیه آغاز و تا پایان اردیبهشت جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در مقطع عمومی سطح ۲ (کارشناسی) طلاب می توانند به شیوه حضوری ادامه تحصیل دهند، اضافه کرد: شرایط تحصیل مقطع کارشناسی دارا بودن مدرک دیپلم با حداقل معدل کل بیش از ۱۲ و حداکثر سن ۴۰سال است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به اینکه ۲۷ مدرسه علمیه خواهران در سراسر استان فارس در مقطع سطح دو طلبه می پذیرد، عنوان کرد: این مدارس دارای ظرفیت پذیرش بیش از ۱۰۰۰نفر طلبه در این مقطع هستند.

وی در ادامه افزود: داوطلبان مقطع  سطح سه حوزه های علمیه خواهران نیز می توانند به تناسب شرایط به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در رشته های فقه و اصول، تفسیر، تاریخ، کلام با گرایش امامت، کلام با گرایش مهدویت و کلام اسلامی در شهر های شیراز، جهرم، گراش، آباده تحصیل کنند.

سردار ضمن بیان این که مدارس سطح استان در مقطع سطح سه ظرفیت پذیرش بیش از ۷۰نفر را دارند، خاطرنشان کرد: داوطلبان تحصیل در مقطع سطح سه با معدل بالاتر از ۱۷ و دارنده دو مقاله علمی و پژوهشی در زمینه علوم حوزوی یا دارندگان دانشنامه سطح سه در رشته های دیگر از آزمون کتبی معاف می شوند و لازم است که در مصاحبه علمی شرکت کنند.

وی همچنین اذعان کرد: شیوه تحصیل در مقطع سطح چهار فقط به صورت حضوری امکان پذیر است که در رشته های فقه اصول با گرایش خانواده، کلام اسلامی و تفسیر تطبیقی در مدرسه جامعه النور شیراز امکان پذیرش وجود داشته و ظرفیت پذیرش در این مدرسه برای سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰بیش از سی نفر است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در پایان اضافه کرد: داوطلبان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به وبگاه pazireh. whc .ir مراجعه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حدیث IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    2 0
    آیا حوزه علمیه خواهران برای پذیرش دیپلم ناقص تو شیراز هست؟؟
  • فاطمه IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام.من قم درس میخونم،میخواستم ببیینم اگه بخوام انتفالی بگیرم واسه شیراز خوابگاه دارن ؟ و شرایط دادن خوابگاه چحوریه؟؟ شرایط خاصی داره؟
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    1 0
    ایا با تاریخ تولد ۱۵/۱۱/۱۳۶۹ و با مدرک دیپلم میتوانم امسال در حوزه خواهران شرکت کنم برلی ادامه تحصیل
  • زینب هزاره IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 0
    چرا وقتی توی حوزه خواهران ثبت نام پایه نهم ندارید میگین ثبت نام هست من رفتم برا ثبت نام میگن برا پایه نهم نداریم و دختر شما باید بره لار ویا یزد برا تحصیل