یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ جمعیت بانوان فرهیخته یکی از ظرفیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه است که متشکل از بانوان تحصیل کرده و انقلابی با هدف آسیب‌شناسی و ارائه راهکار جهت معالجه آسیب‌ها تأسیس شده است.

حجت‌الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تأسیس جمعیت بانوان فرهیخته در سطح شهرستان هویزه خبر داد.

وی افزود: از ظرفیت‌های عظیم جامعه، قشر انقلابی بانوان است، که بایستی نهادهای فرهنگی جهت اجرای برنامه‌های کادرسازی و فرهنگی  ویژه این قشر برنامه‌ریزی کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به مأموریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور مبنی بر فعال نمودن ظرفیت‌های سازمان و خدمت‌رسانی فرهنگی به تشکل‌های مردمی، گفت: جمعیت بانوان فرهیخته یکی از ظرفیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه است که متشکل از بانوان تحصیل کرده و انقلابی با هدف آسیب‌شناسی و ارائه راهکار جهت معالجه آسیب‌ها تأسیس شده است.

حجت‌الاسلام برهانی در ادامه افزود: پل ارتباطی و مجری برنامه‌های فرهنگی در میان قشر بانوان، جمعیت بانوان فرهیخته است که فعلاً توسط یکی از مبلغات فعال اداره تبلیغات اسلامی هویزه در مرحله جذب اعضا جهت ارسال به استان و تهران است و بحول و قوه الهی در یکم تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، شاهد افتتاحیه رسمی دفتر این تشکل مردمی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خواهیم بود.

وی در توضیح نحوه عضوگیری این تشکل، گفت: با توجه به اهمیت این تشکل مردمی، یک سری ملاک های خاصی جهت عضویت از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور تعیین شده، از جمله اینکه اعضا حتماً دارای تحصیلات عالی دانشگاهی و حوزوی باشند، بانوان عضو، افراد ایده پرداز و متفکر و حداقل یک مقاله در موضوعات مختلف به رشته تحریر گذاشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha