یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور با بیان اینکه سنگر نماز جمعه تربیت کننده نیروهای انقلابی است، گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری و بصیرت افزایی و ولایتمداری در بین مردم، از برکات نهاد نماز جمعه است.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، به مناسبت ۵ مرداد سالروز تاسیس نهاد نماز جمعه به فرمان حضرت امام(ره)، اظهار داشت: برپایی نماز دشمن شکن جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از تدابیر حکیمانۀ امام خمینی(ره) بود که موجی از وحدت مسلمین و سونامی ترس را در اردوگاه دشمنان ایجاد کرد.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: ثمرات نماز جمعه را در ۴۱ سال گذشته، از جمله تشویق جوانان ولایتمدار و کادرسازی فرماندهان مؤمن و شجاع که با حضور در جبهه های حق علیه باطل، حماسه ها آفریدند تا پشتیبانی مالی مردم نمازگزار در تاریخ ثبت است.

وی تصریح کرد: شهادت عالمان وارسته و مبارزان انقلابی در محراب جمعه، مدال افتخاری است بر گردن نظام اسلامی که ماهیت پلید تروریست های منافق و اربابان خبیث آنها را آشکار کرد.

حجت الاسلام لروند بیان کرد: شایسته نیست سنگر نماز جمعه که مورد غضب دشمنان اسلام و انقلاب است، در مقابل بازگشایی اکثر یا برخی مشاغل پرخطر و چه بسا غیرضرور در بحران کرونا، به علت بی تدبیری تعطیل باشد.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه سنگر نماز جمعه تربیت کننده نیروهای انقلابی است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثارگری و بصیرت افزایی و ولایتمداری در بین مردم، از برکات نهاد نماز جمعه است.

حجت الاسلام لروند اظهار کرد: تقویت روح ایمان در جامعه اسلامی، تربیت جوانان با تقوی و شجاع از جمله تربیت باکری ها، بابایی ها، حاج قاسم سلیمانی ها و حججی ها در این پایگاه امت قرآن که در وصیت نامه شهدا این مهم آمده، صورت گرفته است.

امام جمعه کنگاور خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه که مورد تأکید رهبری حکیم است، ریشه در جمع آوری کمک های مردمی در محل های نمازهای جمعه برای حمایت از رزمندگان جبهه های حق علیه باطل دارد.

حجت الاسلام لروند در پایان گفت: در ایام شیوع کرونا برکات نماز جمعه بیشتر اثبات شد و همگان دیدند که چطور در بعضی شهرستانها ستاد های نماز جمعه به گروه های جهادی تبدیل شد و به فریاد محرومین رسیدند که رزمایش مواسات در سراسر کشور به اسم نهاد نماز جمعه انجام گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha