چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ماموستا محمد امين راستي

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: دین اسلام یکی است و آنهم دین حضرت محمد (ص) می باشد و دیگر فرقه های خودساخته به دنبال تفرقه بین برادران سنی و شیعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امروز در جنع طلاب اهل سنت سنندج که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید، گفت: یکی از خصلت های انسان این است که تا زمانی برای او  مشکلی پیش نیاید، قدر داشته هایش را نمی داند و ما در این شرایط کرونایی حسرت بسیاری از فرصت ها را می خوریم.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: در این چندماه زندگی های ما به نوعی رنگ و ساختار خود را به اجبار تغییر داده که این را باید آزمایشی از سوی خداوند متعال برای نوع بشر دانست.

این عالم اهل سنت بیان داشت: در ایام کرونا ما بسیاری از عزیزان را از دست دادیم، سبک زندگی مان تغییر کرد و صدها اتفاق دیگر، ولی این حوادث برای پیام های  بسیار در دل خویش داشت.

ماموستا راستی ادامه داد: بنابراین با توجه به نامشخص بودن زمان اتمام و پایان کرونا باید بتوانیم به بهترین نحو احسن زمان را مدیریت کنیم.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: باید از لحظه لحظه فرصت خویش برای انجام کارهای مهم همانند انس بیشتر با قرآن کریم، عبادات و... بهره مند شویم و این روزها که مجبور به ماندن در خانه هستیم را به یک فرصت مغتنم برای رسیدگی به امور دینی و معنوی معطوف کنیم.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به اینکه جوانان و نوجوانان باید در مقابل تبلیغات دلفریب دشمنان نظام و انقلاب هوشیار باشند، افزود: گروه ها و فرقه های سیاسی، مذهبی و ... بسیاری توسط دشمنان وحدت جهان اسلام در منطقه تشکیل شده است و با تبلیغات دلفریب زمینه جذب جوانان فراهم می آورند، لذا باید به جوانان گفت که دین اسلام یکی است و آن هم دین حضرت محمد (ص) می باشد و دیگر فرقه های خودساخته به دنبال تفرقه بین برادران سنی و شیعه هستند.

ماموستا راستی اظهار کرد: باید همواره مواظب باشیم که در دام این نحله ها و فرقه های منحرف و الحادی نیفتیم و اجازه ندهیم که دشمن دنیا و آخرت ما را به بازیچه خود تبدیل کند. از همین روست که مقام معظم رهبری همیشه در سخنرانی ها و کلام خویش تاکید بسیار فراوانی بر بصیرت دینی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha