یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 911766
۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف

حوزه/ مراسم کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی، در مراسم کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف مدرسه علمیه کوثر تویسرکان، ایام ذی الحجه را پاک ترین ایام دانست و گفت: ماه ذی الحجه علی الخصوص دهه اول، ایام عبادات، خیرات و تقرب به خداوند متعال است و باید تلاش کنیم از برکات این روزهای پر فضیلت بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه سعادت انسان، پیروی از ولایت است، تاکید کرد: یکی دیگر از این راه ها، خیرات است که دین مبین اسلام تاکید زیادی بر انجام امور خیر و حسنات دارد، چرا که ارزشمند ترین ذخیره دنیا و آخرت برای انسان محسوب می شود.

امام جمعه تویسرکان بیان کرد: کار فرهنگی ثواب عظیمی دارد و کمک در این زمینه می تواند هم سخت افرازی باشد و هم نرم افزاری.

وی به احداث پایگاه حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: این مکان فرهنگی در صدد خدمات رسانی به جامعه ی ایمانی بانوان شهرستان است و تقویت امور فرهنگی بویژه در حوزه عفاف و حجاب امروز لازم است و عرضه ملزومات بانوان و پاسخگویی به شبهات بانوان ثواب زیادی دارد.

 موحدی در پایان با تاکید بر اینکه باید از فرصتها استفاده کنیم، اظهار کرد: مال، زینت دنیاست، اما باید برای آخرت هزینه شود، پس کار خیر سرمایه گذاری در بورسی است که هیچگاه سقوط نخواهد کرد و سودش محیر العقول تر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha