یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدمات اینترنتی

حوزه/ جواد اشعری گفت: از این پس کلیه خدمات شورای هیئات از طریق سامانه اینترنتی که به تازگی راه اندازی شده قابل ارائه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جواد اشعری، رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم در افتتاحیه نمایشگاه «عطر تربت» که به مناسبت فرارسیدن محرم ۹۹ در مجتمع حوزه ای صدرا برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در چند ماه اخیر گفت: این نمایشگاه دوّمین نمایشگاه عطر تربت است که برگزار می شود و در آن غرفه های مختلفی به ارائه خدمات و محصولات مرتبط با مراسم محرم و هیئات مذهبی می پردازند.

وی افزود: از این پس خدمات شورای هیئات مذهبی استان قم از طریق سامانه اینترنتی که به تازگی راه اندازی شده است ارائه می شود و مسئولین محترم هیئات می بایست برای دریافت هرگونه خدمات از ناحیه این شورا، درخواست خود را از این مجرا مطرح کنند.

اشعری گفت: امیدواریم هرچه زودتر شیوع ویروس منحوس کرونا خاتمه پیدا کند تا بتوانیم به روال عادی برگشته و برنامه های هیئت های مذهبی نیز همانند سال های قبل با شکوه برگزار شود.

رئیس شورای هیئات قم خاطرنشان کرد: بن دریافت برنج به عنوان کمکی از سوی این شورا و با همکاری دستگاه های اجرایی به هیئات اهدا خواهد شد تا در ایام محرم بتوانند از مهمانان حضرت سیدالشهداء علیه السلام پذیرایی مناسبی داشته باشند.

همچنین ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز در این افتتاحیه ضمن عرض خداقوت به مسئولین و اعضای هیئات مذهبی استان گفت: یکی از برنامه های شهرداری قم در ماه محرم راه اندازی سامانه اعزام مبلغ است که تمامی هیئات و افرادی که حتی در منزل خود قصد برگزاری مجالس روضه و عزاداری را دارند بتوانند با گرفتن شماره تماس ۱۳۷ نسبت به تقاضای مبلغ اقدام کنند و شهرداری قم با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی یک مبلغ را به محل مراسم اعزام نماید.

مقیمی عنوان داشت: بنای سازمان فرهنگی ورزشی و مجموعه شهرداری قم بر این است که امسال در برپایی باشکوه مجالس عزای حسینی همراه با دستورالعمل های بهداشتی همکاری نماید و به همین منظور تمام محیط های روباز تحت مدیریت خود را در اختیار هیئات مذهبی قرار خواهد داد تا بتوانند در آن محل ها مراسم محرم را برگزار کنند.

وی گفت: از روز پنجشنبه ۳۰ مرداد مسابقه سلیمانی به یاد سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهیم نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عاطفه مکاری IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام همین طور میدانید روز هایی مثل روز قدس و روز حضرت علی اصغرانتخاب کردیم وباعث ترویج در کشورهای دیگه شده اگر روز۹ربیع اول و جمعه اول ماه رمضان هم روز استغاثه به امام زمان شود ان شالله ظهور نزدیک تر می شود حتما شما اهمیت استغاثه همگانی برای ظهور را می دانید ، لطفا این پیشنهاد هم به رئیس هیئتهای مذهبی و دیگران بدین تا کلید بخوره ، ممنون