جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
شجاعی مهر

حوزه/ حجت الاسلام شجاعی مهر در جمع  کارکنان سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت: بیدارگری حسینی منحصر به یک زمان و مکان مشخص نیست و امروز انقلاب اسلامی ایران این مسیر را ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر صبح امروز در جمع  پرسنل سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین ضمن تسلیت  ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)،  گفت: شجاعت و نهراسیدن از دشمن، از آموزه های مهم عاشورا است زیرا در صحرای کربلا لشگر دشمن چندین برابر سپاه امام حسین (ع) بود.

وی افزود: ولایت پذیری، دشمنی با دشمنان ولایت و دین، مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم از دیگر آموزه های قیام عاشورایی امام حسین (ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین عنوان کرد: عاشورا درس زندگی است و زنده نگه داشتن حماسه عاشورا یک ضرورت است و هر قدر با این درس آشنا شویم به زندگی خود عمق خواهیم بخشیم.

حجت الاسلام شجاعی مهر اظهار کرد: امام حسین (ع) با قیام خود نه تنها حکومت جور و ستم را  واژگون کرد، بلکه خط سیر اسلام را نیز مشخص کرد.

وی ادامه داد: بعد از حادثه عاشورا مردم به پوشالی بودن نظام بنی امیه  پی بردند، البته بیدارگری حسینی منحصر به یک زمان و مکان مشخص نیست و امروز انقلاب اسلامی ایران این مسیر را ادامه می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha