دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نیرو های آمریکایی

حوزه/ علی مراد کارشناس سیاسی لبنانی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تحریک جامعه مدنی در عراق و لبنان برای مخدوش کردن چهره حشد الشعبی و حزب الله تلاش می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علی مراد کارشناس سیاسی لبنانی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تحریک جامعه مدنی در عرصه عراقی و لبنانی برای مخدوش کردن چهره حشد الشعبی و حزب الله تلاش می کند، گفت: آمریکا برای استمرار تجاوز آمریکایی سعودی به یمن تلاش می کند.

مراد در گفتگویی اشاره کرد: دشمن معتقد است که کنار زدن محور مقاومت و جلوگیری از تأثیر آن بر مسئله فلسطین، موجب موفقیت در اجرای معامله قرن می شود.

کارشناس ادامه داد: آمریکایی ها در این راستا از شیوه های مختلفی استفاده کرد که از جمله آنها انتقال سفارت آمریکا به قدس، به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل، به رسمیت شناختن جولان اشغالی به عنوان بخشی از رژیم اشغالگر و اعلام عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان تصریح کرد: دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو اکنون برای تحریک جامعه مدنی در عرصه عراق و لبنان و مخدوش کردن چهره حشد الشعبی و حزب الله تلاش می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha