دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی گفت: حماسه دفاع مقدس آینده ای روشن و فرصت های طلایی را برای پیشرفت کشور به ارمغان آورد، اما ضعف در تدبیر کنترل قیمت‌ها و مشکلات معیشتی، خاطرات آن حماسه های شگفت را تا حدودی تحت شعاع قرار داد.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای ملت ما، تجدید عهد با قیام عاشورا بود، اظهار داشت: همچنان که آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام راحل، برگرفته از حماسۀ عاشورا بود، در دفاع مقدس هم ایثار رزمندگان اسلام، الگو گرفته از اصحاب حضرت سیدالشهدا(ع) بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی ادامه داد: پیشرفت های همه جانبه کشور مرهون دفاع مقدس است، اظهار کرد: پیروزی های حیرت آور در دفاع مقدس برگرفته از مدل رفتار جهادی بود و سربلندی ملت انقلابی را در مقابل جهانیان به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: عنایات الهی و امداد غیبی در جبهه ها، حضور بزرگان و ائمه جمعه برخی مراکز استانها در کنار رزمندگان اسلام، یادآور جنگ ها و غزوات پیامبر(ص) در صدر اسلام بود.

حجت الاسلام فرهنگیان بیان کرد: نباید نقش اقشار و طبقات مختلف مردم اعم از اقلیت های مذهبی، فرق و مذاهب را در حراست از ایران اسلامی فراموش کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی افزود: حماسه دفاع مقدس آینده ای روشن و فرصت های طلایی را برای پیشرفت کشور به ارمغان آورد، اما ضعف در تدبیر کنترل قیمت‌ها و مشکلات معیشتی، خاطرات آن حماسه های شگفت را تا حدودی تحت شعاع قرار داد. 

حجت الاسلام فرهنگیان اظهار کرد: با دم مسیحایی و فرماندهی بی نظیر حضرت امام(ره) در دفاع مقدس که برگرفته از تدبیر عقلانی بود، برخلاف بی عرضگی پادشاهان قاجار و پهلوی، یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم.  

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی خاطر نشان کرد: غفلت دولت ها از فرهنگ دفاع مقدس و عدم بکارگیری تجارب عمرانی و مهندسی دلسوزان انقلابی در پیشرفت کشور، زمینه را برای برخی افراد بی تعهد و ارائه الگوهای به ظاهر توسعه که در حقیقت ترویج فرهنگ لیبرالی و سکولار است را در کشور شاهد هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه مدرسه آیت الله بروجردی کرمانشاه IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام برادران خبرگزاری حوزه علمیه قم در این خطه ما که سعادت حضور در رکاب سیدالشهیدا را نداشتیم ولی طلبه شما در خبرش اینطور نوشته که انگار ما در صحرای کربلا حضور داشته ایم... ملاحظه بفرمایید: با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای ملت ما، تجدید خاطره با قیام عاشورا بود، اظهار داشت:
    • محمدرضا خواجوی (کرمانشاه) IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام خدا بر راستگویان! در کامنتی که با عنوان طلبه مدرسه آیت الله بروجردی(ره)، 31 شهریور 99 در خصوص مصاحبه دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه که گفته بود: وی در پایان تصریح کرد: حساب خیانت گاوهای شیرده غرب آسیا و حلقه به گوشان آمریکا از مردم مظلوم و تحت ستم عرب کاملا جداست./ مدعی می شود که با امام جمعه محترم اسلام آباد غرب تماس گرفتم و ایشان گفت: من چنین مصاحبه ای با حوزه نیوز کرمانشاه نداشته ام؟؟؟!!!؛ گرچه خود ایشان فرمودند: هیچ کس با من تماس تلفنی نداشته و مصاحبه با خبرگزاری حوزه در کرمانشاه مختص به بنده است و شخص کذایی از عنوان طلبۀ ( مدرسه آیت الله بروجردی(ره) ، سوء استفاده نموده است. سخنانش در راستای شایعه پراکنی و تضعیف ارزشهای انقلابی دانست.
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام علیکم لطفاً از عنوان (طلبۀ مدرسۀ آیت الله بروجردی(ره)) سوء استفاده ننمائید، و زحمات ارزشمند جناب آقای خواجوی، روحانی رزمنده 8 سال دفاع مقدس و افسر جنگ نرم امروز را نمی توانید خدشه دار کنید. اگر سوء نیت ندارید، با اسم و مشخصات معلوم اخبار تولید شده خبرگزاری حوزه علمیه کرمانشاه را نقد منصفانه نمائید.
    • مهدی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام علیکم به نظر حقیر شخصی که به عنوان (طلبه مدرسه آیت الله )مطالبی را نوشته ظاهرا خبر را خوب نخوانده و نیاز به مطالعات تاریخی دارد
    • محمدرضا IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      چرا جوابی که به این فرد دادم را بارگذاری نمی کنید؟
  • امیر GB ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 0
    چه ربطی به فرهنگ لیبرال و سکولار داره؟ فعلا که قدرت در ایران آخوند زده دست متظاهرین به دین قرار گرفته و در کشورهای لیبرال اتفاقا این فجایع اقتصادی رو شاهد نیستیم، فرافکنی نکنید لطفا
    • غفاری IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      جناب امیر انگلیسی! اگر نبود وجود حضرت امام(ره) و عالمان انقلابی در این کشور، الآن هم مستشاران آمریکایی بر سر نظامیان ما و مردم کوچه و بازار حکومت می کردند. شاهد مطلب ما اعتراضات جلیقه زردها در کشور لیبرال و سکولار فرانسه می باشد. دلیل دیگر اعتراضات در کشور آمریکا که داد رنگسن پوستان را بخاطر ناعدالتی و نزاد پرستی در آورد.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    مقام معظم رهبری سراپا تدبیر و بصیرت هستند. شما حوزویان هم همینطور. روحانی هم که آخوند است و آخوند یعنی اسلام. کی بی تدبیر است شبکه‌های معاند؟