دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
وحید رمضانی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: حوزه های علمیه راهکاری عملی، پایدار و استاندارد را برای تداوم آموزش ها در فضای مجازی پیدا کنند تا شاهد خسارت های کمتری در بحث آموزش طلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید رمضانی امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا به طور جدی مسایل آموزشی در کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در 8 ماه اخیر بسیاری از برنامه های آموزشی مراکزی همانند حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مدارس و... را تحت تاثیر خود قرار داده است و تداوم این وضعیت می تواند برای هر مرکز آموزشی به نوعی خسارت های خود را به دنبال داشته باشد، بنابراین باید سال های گذشته بسترهای آموزشی در کشور به روز می شد.

وی ادامه داد: مدارس برای استمرار مباحث آموزشی و تدریس از بسترهای فضای مجازی استفاده می کنند، ولی باید اذعان داشت هنوز در بحث آموزش مجازی به استانداردهای مورد نظر نرسیده ایم، لذا حوزه های علمیه راهکاری عملی، پایدار و استاندارد را برای تداوم آموزش ها در فضای مجازی پیدا کنند تا شاهد خسارت های کمتری در بحث آموزش طلاب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha