سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
گفت و گو

حوزه/ دبیر بخش گرافیک هفتمین سوگواره مجازی اشراق، تقویت افراد خلاق و مستعد انقلابی در عرصه سایبری را وظیفه نهادهای متولی دانست و گفت: تمام توانمان را جهت کمک همه جانبه به طلاب و دانشجویان و فعالان این عرصه به کار می بندیم و از آثار فاخر و ارزشمند به طور ویژه حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جواد رحیمی در گفت و گویی به تبیین رویکردها و اهداف کارگاه های آنلاین و برخط گرافیک پرداخت و اظهار داشت: رعایت تناسب محتوا با قالب از مهم ترین مؤلفه های یک اثر هنری است و ما به دنبال ایجاد و یا ارتقای سطح کیفی فعالیت های هنرمندان و فعالان فضای مجازی در این زمینه هستیم.

وی گفت: گاهی مشاهده می شود که یک هنرمند و تولید کننده محصولات هنری، توانمند و صاحب قریحه است ولی نتوانسته هنر و تبلور ایده های خلاقانه اش را متناسب با فضاهای نوین، همچون فضای سایبری، به عرصه بروز و ظهور برساند؛ لذا رئیس اداره تولید و تأمین محتوای اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی، وارد میدان شده و کارگاه های آموزشی جهت رفع این خلأ برگزار می کند.

دبیر بخش گرافیک هفتمین سوگواره مجازی اشراق به اهمیت ایجاد آموزش­های کاربردی و مهارت محور برای استفاده علاقه مندان این عرصه اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف برگزارکنندگان این سوگواره، مهارت افزایی در عرصه های هنری و رسانه ای است که انتظار می رود فعالیت های هنرمندان در این زمینه، از رشد کمی و کیفی مناسبی برخوردار باشد و پرچمداران این عرصه، مهارت هایشان را به صورت مداوم به روز رسانی کنند.

وی تقویت افراد خلاق و مستعد انقلابی در عرصه سایبری را وظیفه نهادهای متولی دانست و خاطرنشان کرد: تمام توان­مان را جهت کمک همه جانبه به طلاب، و دانشجویان و فعالان این عرصه به کار می­بندیم و از آثار فاخر و ارزشمند به طور ویژه حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha