شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمید کریمی

حوزه/ حجت الاسلام کریمی گفت: انتخابات مجمع طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت السلام حمید کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: به منظور تحقق فرامین بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص تکریم یادگاران دفاع مقدس، مجمع طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: انتخابات مجمع طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان هر دو سال یکبار با حضور طلاب شاهد و ایثارگر برگزار می شود که امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا مجبور هستیم به صورت مجازی برگزار کنیم.

  مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: امسال ۱۴ نفر از اعضای طلاب شاهد و ایثار گر در سایت البیانِ معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  به عنوان نامزد ثبت نام کرده اند که اسامی آنها در سایت به آدرس http://albayan.ir/ قابل رویت است.

 وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۱۰ نفر از طلاب، عضو دفتر طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان هستند عنوان کرد:  این اعضا با ورود به آدرس سایت یاد شده  یا از طریق ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۱۶۱۶ باید ۶نفر را به عنوان اعضای مجمع انتخاب نمایند که  ۴ نفر از افرادی که رای بیشتری داشته باشند به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha