یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن منتظری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: یکی از امتیازات کتابخانه «امام خامنه ای» سنندج داشتن منابع و کتب بسیار درباره فقه امام شافعی است که این امر می‌تواند نیاز محققان و پژوهشگران دیگر استان های کشور را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن منتظری امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با مدیران و پرسنل کتابخانه های عمومی امام خامنه ای که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، عنوان کرد: هفته کتاب و کتابخوانی این مهم را به ما گوشزد می کند که نباید هرگز از مطالعه و کتاب دور شویم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: خوشبختانه در کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج به اندازه کافی کتب و اسناد مکتوب برای اهل مطالعه و... موجود است.

حجت الاسلام منتظری تأکید کرد: لذا کسانی که به دنبال مسائل پژوهشی و تحقیقاتی هستند به راحتی می توانند به کتاب های مورد نیاز خود در کتابخانه امام خامنه ای سنندج دسترسی داشته باشند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: یکی دیگر از امتیازات کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج بهره بردن از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به روز است که این ویژگی بسیاری از امور را تسریع بخشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه با توجه به ظرفیت های خوب کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج می توان گفت که استان های همجوار می توانند از ظرفیت های منحصر بفرد این مکان استفاده کنند.

حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: یکی دیگر از امتیازات خوب کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج داشتن منابع و کتب بسیار درباره فقه امام شافعی است که این امر می تواند نیاز محققان و پژوهشگران دیگر استان های کشور را برطرف کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: با این وجود می توانیم بخش کتابخانه تخصصی این کتابخانه را توسعه دهیم و باید برای عملی شدن این کار سریعا وارد فاز اجرایی شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha