سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کاریکاتور

حوزه/ «ورک شاپ آنلاین» کاریکاتور با عنوان «تروریسم دولتی» به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده و یکمین سالگرد شهادت شهید سپهبد سلیمانی به همت حوزه هنری و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان کردستان، در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، شیلان برهانی، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان کردستان با تایید این خبر اظهار داشت: با توجه به اقدامات تروریستی دولت آمریکا و اسرائیل در طول سال‌های اخیر در ترور دانشمندان و شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی بخصوص در چند سال اخیر در ایران که منجر به شهادت جمعی از دانشمندان برجسته کشورمان شدن که به نوعی یک تروریسم دولتی است جمعی از هنرمندان عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری در یک کارگاه تولید محور آنلاین با زبان هنر این اقدام مذبوحانه و برخلاف عرف جهانی را به چالش می‌کشند.

برهانی افزود: در این کارگاه یک روزه ۲۰ هنرمند کاریکاتوریست با خلق آثاری، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای والامقام شهید محسن فخری زاده و سردار شهید سپهبد سلیمانی تلاش می‌کنند تا چهره ددمنشی و غیر انسانی دولت‌های تروریست آمریکا، اسرائیل و مجامع به ظاهر حقوق بشری که در مقابل این عمل مجرمانه سکوت کرده اند را به تصویر درآورده و در قالب نمایشگاه‌هایی مجازی به مخاطبین معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این ورک‌شاپ آنلاین، ۲۰ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ عصر برگزار می‌شود، گفت: نتیجه این ورک‌شاپ در قالب نمایشگاهی در ایام نخستین سالگرد شهادت شهید والامقام شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید دکتر فخری زاده منتشر می‌شود.

برهانی افزود: علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند از طریق  شماره تماس ۰۹۳۰۰۶۷۴۹۸۴ اقدام کنند، ضمن اینکه به تمام شرکت‌کنندگان در این ورک شاپ گواهی حضور و هدیه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha