دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بزرگداشت ولادت عیسی (ع) در منظر اسلامی توسط شرکت حقوقی انگلیسی

حوزه/ یک موسسه حقوقی بریتانیایی که تمرکز اصلی آن امور مالی اسلامی می‌باشد، برنامه اینترنتی بزرگداشت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) در سنت اسلامی را از طریق نرم افزار زوم برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam،  موسسه حقوقی بریتانیایی «نورتون رز فولبرایت» در ۱۷ دسامبر برای بزرگداشت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) در سنت اسلامی، یک اجرای کریسمس میان ادیانی را توسط شرکت تئاتر «خیال» را از طریق نرم افزار زوم به صورت آنلاین برگزار کرد.

در آغاز برنامه ، محمد پاراچا ، یکی از شرکا در شرکت حقوقی که تمرکز آن امور مالی اسلامی می‌باشد، گفت: مسلمانان عیسی مسیح (ع) و تولد او را در قرآن می‌شناسند. ما حتی یک سوره به نام حضرت مریم داریم.

وی افزود: ما با داستان‌هایی درباره عیسی (ع)، معجزات و زندگی او بزرگ می‌شویم. ایشان پیش از حضرت محمد (صلی الله علیهما) پیامبر بود. و برای مسلمان بودن باید به عیسی (ع) نیز ایمان داشته باشی.  

مونولوگ دراماتیک توسط النور مارتین ، کارگردان همکار تئاتر خیال درباره این موضوع ارائه شد که با اجرای جذاب تماشاگران را مسحور خود کرد.  

این اجرا با درود و صلوات بر حضرت عیسی (ع) آغاز شد، در حالی که روایت هایی از زندگی حضرت عیسی (ع)  از قبل از تولد ، زندگی او و نحوه عروج او به بهشت در این اجرا دیده می‌شد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha