دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اولین قاضی مسلمان در دادگاه عالی شهرستان هادسون  

حوزه/ یک وکیل حقوق مدنی و مسلمان آمریکایی برای نخستین بار به دادگاه عالی شهرستان هادسون در ایالت نیوجرسی آمریکا راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک وکیل حقوق مدنی مسلمان آمریکایی به دادگاه عالی نیوجرسی در شهرستان هادسون معرفی شده است.

سلندا ماکسوت، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی- آمریکایی (کایر) در نیوجرسی، انتصاب کلیمه اچ. احمد را تبریک گفته و آن را الهام‌بخشی برای همه دانست.

وی گفت: ما به قاضی احمد به خاطر ایجاد یک سیستم قضایی فراگیرتر ، خدمت به جوامع خود و پیگیری عدالت برای همه تبریک می گوییم. این حرکت همچنین الهام بخشی برای مسلمانان آمریکایی برای پیگیری دفاتر قضایی، قانونگذاری و اجرایی برای اطمینان از نمایندگی آنان در تمامی سطوح دولتی و ایجاد آمریکایی فراگیرتر است.

مجلس سنا در ۱۷ دسامبر نامزدی وی را به دادگاه عالی نیوجرسی تأیید کرد. او سه شنبه ، ۲۲ دسامبر ۲۰۲۰ سوگند یاد می‌کند.

صندوق حقوقی مسلمانان نیز انتصاب جدید را به احمد تبریک گفت.

کلیمه احمد وکیلی متخصص در حقوق مدنی ، استخدام ، سرگرمی و قانون ورزش است. وی در دانشگاه ایالتی مونتکلیر تحصیل کرد و در آنجا لیسانس زبان انگلیسی و گواهینامه آموزش معلمی را به عنوان دانشجوی برتر و شایسته دریافت کرد.

او با دریافت مدرک دکترای حقوقی خود در می ۲۰۰۵ از دانشکده حقوق دانشگاه ستون هال فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۱۱ ، وی توسط جرامیا هیلی، شهردار سابق به عنوان نماینده شورای شهر جرسی آغاز به خدمت کرد. احمد همچنین عضو سابق هیئت مدیره و مدیر منطقه‌ای کانون وکلای ایالتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha