پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دوره موشن گرافیک

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها اقدام به برگزاری دوره آموزشی رایگان «موشن گرافیک» ویژه برادران در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها دوره آموزشی و کارورزی «موشن گرافیک»  با حضور استاد محمد فاضل در این مرکز به صورت رایگان برگزار می‌شود.

از جمله شرایط و مزایای این دوره ویژه برادران، همراه داشتن یک لپ تاب حداقل core i5، حضور در شهر مقدس قم، تعهد به حضور حداقل ۱۰۰ ساعت در ماه در حرم مطهر و ایجاد درآمد برای نفرات برتر دوره می‌باشد.

گفتنی است: ظرفیت پذیرش این دوره به خاطر محدودیت مکانی حداکثر ۲۰ نفر خواهد بود و کلاس‌ها از اواسط دی ماه آغاز خواهد شد و لازم به ذکر است گذراندن این دوره به صورت آزاد هزینه ای در حدود ۵ میلیون تومانی دارد.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره آموزشی از یکم تا دهم دیماه ۹۹ رزومه و سوابق خود را به شماره همراه ۰۹۱۹۳۵۳۰۵۲۷ در شبکه های اجتماعی ارسال کنند تا بعد از مصاحبه و تأیید فنی به این دوره دعوت شوند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح‌ها و دوره‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیها السلام می توانند به نشانی qhkarimeh@ در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha