دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برای اینکه بتوانیم که بصیرت و بینش نسل جوان را رشد دهیم نیازمند معرفی مکتب ناب شهید سلیمانی هستیم.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب همواره نشان داده اند که از بصیرت و بینش سیاسی و دینی بالایی برخوردارند و همین بصیرت باعث خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم که بصیرت و بینش نسل جوان را رشد دهیم نیازمند معرفی مکتب ناب شهید سلیمانی هستیم، مکتبی که خروجی آن عشق به اسلام و ولایت و دین است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه بصیرت در همه شئونات زندگی راهگشاست، افزود: بصیرت می تواند در هر مرحله ما را از پیچ های سخت تاریخی و سیاسی عبور دهد، لذا همواره رهبر معظم انقلاب و بزرگان دین بر بصیرت افزایی تاکید همیشگی دارند.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شهید سلیمانی از بصیرت والایی برخوردار بود و همین بصیرت و بینش باعث گردید که این شهید والامقام به یکی از اسوه های مقاومت در برابر استکبار و جهان کفر تبدیل شود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان گفت: تبعیت شهید سلیمانی از ولایت، قرآن و مکتب اسلام او را تبدیل به فردی کرد که مقام معظم رهبری مکتب شهید سلیمانی را مطرح فرمودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha