دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شریف پور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه تبیعت از ولایت را عامل مؤفقیت در آزمون ها دانست و گفت: کسانی که از ولایت تبعیت کنند در امتحانات الهی مؤفق خواهند بود و امروز ما باید با اطاعت از امام خامنه ای زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا شریف پور، شامگاه پنجشنبه در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) که در مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه برگزار شد، با بیان این که تبعیت از ولی خدا را باید با اطاعت از جانشین ایشان ثابت کنیم، اظهار داشت: در طول تاریخ بشریت انسان به انحاء مختلف مورد فتنه ها و امتحانات الهی قرار گرفته است و خصوصیت امتحان الهی سخت بودن این امر می باشد و علت آن عدم اطلاع از آن چه که اتفاق می افتد، است و اولین آزمون الهی دستور خداوند به ملائک برای سجده برای آدم بود و شیطان در این آزمون رفوزه شد.

وی ادامه داد: ولایت مداری یکی از سخت ترین امتحان های الهی است و بعد از ارتحال پیامبر الهی مسلمانان مورد امتحان قرار گرفتند و عالم که بر محور ولایت است تمامی شیاطین برای مقابله با آن به میدان آمدند و در سکوت خواص و صحابه رسول خدا، اکثر مردم در این آزمون الهی مردود شدند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه تبیعت از ولایت را عامل مؤفقیت در آزمون ها دانست و گفت: کسانی که از ولایت تبعیت کنند در امتحانات الهی مؤفق خواهند بود و امروز ما باید با اطاعت از امام خامنه ای زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: تخلف از فرمان ولی و انتظار داشتن از ایشان مبنی بر این که بر اساس هواهای نفسانی ما تصمیم بگیرد، تفکر یهود است که در زمان بعثت رسول خدا، آن ها انتظار داشتند پیامبر بر اساس خواسته ها و منافعشان تصمم بگیرد و وقتی این امر محقق نشد بدترین دشمنی را با رسول الله کردند و به سوء العاقبة مبتلا شدند.

حجت الاسلام شریف پور با تاکید بر این که هیچ تضمینی برای عدم لغزش شیعه بعد از ظهور وجود ندارد، بیان داشت: باید با تبیعت از ولی امر مسلمین و نائب امام زمان و عدم اطاعت از خواهش های نفسانی خودمان را برای یاری امام عصر (ع) در زمان ظهور آماده کنیم و امروز انقلاب اسلامی تمرینی برای آماده شدن به ظهور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha