دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سیدمرتضی محمودی

حوزه/ آیت الله محمودی گلپایگانی تلاش دشمن برای تضعیف اسلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: در برهه حساس کنونی تنها بصیرت و پیروی از ولایت و دستورات دین مبین اسلام است، که می تواند دشمنان را ناکام بگذارد و روحانیت می بایست، در این مسیر پیشگام بوده و تبلیغ کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین در دیدار با قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که پیش از ظهر ۱۳ دی ماه در بیت معظم له برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‎های فراوانی علیه ایران طراحی و برنامه‌ریزی کرد ؛ به عنوان فردی که دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی را درک کرده‌ است اعلام می‌کنم که ما هم اکنون در بهشت حضور داریم و دشمن توطئه‌های فراوانی را بر علیه نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه شهرستان ورامین به نعمت های الهی که به برکت انقلاب اسلامی به این کشور ارزانی شده است ، اشاره کرد و گفت: خداوند نعمت را بر ما تمام کرده است و باید به وظایف خود عامل باشید.

محمودی گلپایگانی تلاش دشمن برای تضعیف اسلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: در برهه حساس کنونی تنها بصیرت و پیروی از ولایت و دستورات دین مبین اسلام است، که می تواند دشمنان را ناکام بگذارد و روحانیت می بایست، در این مسیر پیشگام بوده و تبلیغ کنند.

باسابقه ترین امام جمعه کشور گفت: امروز باید قدر و ارزش انقلاب اسلامی ایران دانسته شود و در این میان بزرگداشت مراسم انقلاب اسلامی می‌تواند بسیاری از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha