یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
فتاحی

حوزه/ زمانی که عده ای بنا داشتند با افکار غلط موجب انحراف جامعه اسلامی شوند آیت الله مصباح یزدی عمارگونه به پا خاست و در دانشگاه ها و متن جامعه به روشنگری پرداخت و آماج حملات دشمان داخلی و خارجی شد، اما پا پس نکشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان غربی، حجت الاسلام  حبیب فتاحی امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: زمانی که عده ای بنا داشتند با افکار غلط موجب انحراف جامعه اسلامی شوند، آیت الله مصباح یزدی عمارگونه به پاخاست و در دانشگاه ها و متن جامعه به روشنگری پرداخت و آماج حملات دشمان داخلی و خارجی شد، اما پا پس نکشید.

وی در ادامه با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: در این خطبه به فلسفه بیش از 20 مسئله دینی از جمله ولایت اشاره شده است و امرز مهم ترین جدال ما با دشمنان اهل بیت(ع) بر سر ولایت الله است که آن ها آن را قبول ندارند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس به ثواب زیارت قبر حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: امامت و ولایت ستون جامعه و روح عبادت است و انسانی که بدون ولایت باشند گویا اصلا به خداوند ایمان نیاورده است.

وی در پایان به شخصیت والای سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: سردار سلیمانی همیشه در خط رهبری بود و با بصیرت از ولایت اطاعت کرد.


انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha