جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام قنبری

حوزه/ نخستین جلسه همکاری جامعة آل‌ البیت(علیهم السلام) و معاونت ارتباطات و بین الملل جامعة المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین جلسه همکاری جامعة آل‌ البیت(علیهم السلام) و معاونت ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین قنبری، بخش های مختلف معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی و وظایف هر بخش را تشریح کرد و ضمن تأکید بر تقویت ارتباط دو مجموعه در عرصه های گوناگون ارتباطات، امور دانش آموختگان و...، با اشاره به عضویت جامعةالمصطفی در چندین اتحادیه بین المللی جهان اسلام و عضویت فعال المصطفی در ISCO، از جامعة آل‌البیت(علیهم‌السلام) خواست برای عضویت در اتحادیه ISCOدر تهران اقدام نماید.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی، با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان همکاری بین معاونت ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی و جامعة آل البیت(علیهم السلام)، از امضای نزدیک به دویست تفاهم نامه با مراکز مختلف سخن گفت و تصریح کرد: معاونت ارتباطات و بین الملل آمادگی دارد در زمینه ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی، با جامعة آل البیت(علیهم السلام) همکاری نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری، در ادامه، از جامعة آل البیت(علیهم السلام) خواست در عرصه تبیین مبانی ناب اسلامی به زبان عربی با جامعةالمصطفی همکاری روزافزون داشته باشد.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی تصریح کرد: امروزه و در حوزه ارتباطات بین الملل لازم است به سمت فعالیت های مقارن حرکت کنیم. با توجه به شرایط عرصه بین الملل، ضرورت دارد نگاهمان را بیشتر به سمت اشتراکات مذاهب اسلامی سوق دهیم.

شایان ذکر است: در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، معاون ارتباطات جامعة آل‌البیت(علیهم السلام) نیز ضمن تشکر از معاون ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی به دلیل برگزاری این نشست، به معرفی معاونت ارتباطات جامعة آل البیت(علیهم السلام) پرداخت و هدف از برگزاری این جلسه را تعامل افزون تر با معاونت ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha