یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
دشمن شناسی و بصیرت

حوزه/ آقای شورورزی کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اعتماد مسئولین به جوانان و نیروهای داخلی راه حل قطعی مقابله با تحریم است زیرا کشور ایران با توجه به منابع غنی خود به هیچ کشور دیگری نیازمند نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آقای شورورزی، در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد به بررسی ابعاد مختلف فتنه‌های دشمنان نسبت به ایران و کشورهای اسلامی پرداخت و بیان کرد: با توجه به اهداف ضداستکباری انقلاب اسلامی، دشمن همواره با توطئه‌ها و نقشه‌های پلید به دنبال براندازی این نظام بوده است.

وی اذعان کرد: یکی از توطئه های دشمن ایجاد فتنه است که پیشنه آن به ابتدای انقلاب می رسد، مانند فتنه تجزیه طلبان و فتنه‌های دیگر که تا کنون نیز ادامه دارد اما همواره با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با شکست مواجهه شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این نکته که تحریم یکی دیگر از حربه های دشمن است، افزود: اعتماد مسئولین به جوانان و نیروهای داخلی راه حل قطعی مقابله با تحریم است زیرا کشور ایران با توجه به منابع غنی خود به هیچ کشور دیگری نیازمند نیست.

آقای شورورزی خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه وارد کردن به انقلاب، نقشه ترور و نفوذ را در پیش گرفته است و اخیرا هم با ترور سردار سلیمانی که مانند مالک برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود و نیز شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای، سعی در سست کردن پایه های انقلاب داشتند.

وی، یکی دیگر از اقدامات دشمن را شبهه‌افکنی با تبلیغات مسموم در جامعه دانست و توضیح داد: دشمن با استفاده از تبلیغات سوء در مورد مدافعین حرم که اهداف والای دفاع از حرم، نوامیس مسلمانان و جلوگیری از جنگ در داخل کشور بود را نادیده گرفتند و با زخم زبان به خانواده های شریف مدافعین حرم مسائل مالی را مطرح می کنند.

شورورزی در پایان خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه های دشمن، باید با بصیرت هر چه بیشتر، از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اطاعت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha