یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم بزرگداشت عمار و مالک انقلاب در شهرستان باغ‌ملک

حوزه/ مراسم بزرگداشت عمار و مالک انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین آیت الله مصباح یزدی، با حضور مردم انقلابی باغملک در تپه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم بزرگداشت عمار و مالک انقلاب با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، مسئولان شهرستان و مردم شهیدپرور شهرستان باغ‌ملک در تپه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت امروز اقتصاد کشور، حاصل انقلاب نیست! بلکه محصول یک تفکر لیبرال است که امروز راه نجات کشور را در ارتباط با آمریکا و تبعیت از این کشور می‌داند؛ درحالی‌که اگر آمریکا می‌توانست اول مشکلات کشور خود را حل می‌کرد.

وی افزود: در مقابل این تفکر، تفکر دیگری وجود دارد که می‌گوید باید به خود تکیه کنیم و مشکلات خود را از درون حل کنیم که این تفکر، تفکر الهی بوده و پرچم‌داران این تفکر در ابتدا امامین انقلاب و بعدازآن مالک‌ها و عمارهای انقلاب همچون شهید قاسم سلیمانی و مرحوم علامه مصباح هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، خاطرنشان کرد: دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و به‌واسطه بعضی نفوذی‌های داخلی درصدد است تا مشکلات اقتصادی کشور را افزایش داده و نارضایتی را در مردم تشدید کند تا مردم به خیابان‌ها آمده و در مقابل نظام و رهبری قرار گیرند.

در ادامه این مراسم لوح یادبود تشییع امت شهیدپرور شهرستان باغ‌ملک در وداع با سه شهید شهرستان باغ‌ملک در حادثه‌ی تروریستی ۳۱شهریورماه، به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی تقدیم شد.

پایان‌بخش این مراسم نیز نوای گرم مداح اهل‌بیت در ذکر مصیبت مادر سادات(س) بود که این محفل انقلابی را نورانی کرد.

شایان‌ذکر است بعد از اتمام این مراسم حاضرین بر سر مزار شهدای گمنام و همچنین شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور حاضرشده و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha