دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: قبل از انقلاب اسلامی ثروت های این کشور به راحتی به تاریخ غربی و آمریکایی می رفت، ولی با پیروزی انقلاب دست غارتگران قطع گردید و امروز شاهد بزرگی و عظمت جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: باید مسئولان و همه ما قدردان شهدا باشیم، زیرا این عزیزان با خلوص نیت به جبهه های جنگ شتافتند و جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سالهای اخیر فشارهای بسیاری بر ملت ایران از سوی دشمنان همانند تحریم های اقتصادی، سیاسی و... وارد آمده است، ولی صبوری و شکیبایی این مردمان در مقابل این همه تهدید ستودنی است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی ثروت های این کشور به راحتی به تاریخ غربی و آمریکایی می رفت، ولی با پیروزی انقلاب دست غارتگران قطع گردید و امروز شاهد بزرگی و عظمت جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

ماموستا رستمی در ادامه اظهار کرد: کرونا نزدیک به یک سال است که جهان و کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است و متاسفانه تلفات بسیاری در این زمینه نیز داشته ایم و برخی از هموطنان بر اثر این ویروس منحوس جان خود را از دست داده اند، لذا از مردم درخواست داریم با توجه به اینکه این روزها شدت این ویروس فروکش کرده است، بازهم پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطلب دیگری که باید گفته شود، مسئله بدحجابی برخی از بانون و حتی آقایان است. متاسفانه برخی از افراد به تاسی از فرهنگ غرب پوشش خود را انتخاب می کنند که این وضعیت هیچ انطباقی با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha