دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز اسلامی در کنتیکت، واکسیناسیون کرونا را آغاز کرد

حوزه/ مرکز اسلامی النور در ورنون، الینگتون، پس از کلیسای سنت برنارد در این منطقه از کنتیکت، دومین مرکز عبادی است که از روز جمعه به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، مرکز اسلامی النور در ورنون-الینگتون ، شهری در ایالت کنتیکت آمریکا، دومین مرکز عبادی است که از روز جمعه به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا در این منطقه آغاز به کار کرده است. پیش از این آخر هفته کلیسای سنت برنارد در منطقه این فعالیت را آغاز کرد و تا کنون حدود ۱۰۰ واکسن ارائه داده است.

مایکل پورکارو ، مدیریت اضطراری منطقه‌ای گفت: این نمونه دیگری از مشارکت عمومی و خصوصی است که به عنصری اساسی در دریافت این واکسن مهم برای آسیب‌پذیرترین جمعیت ما تبدیل شده است.

محمد شریف کمالوی امام جماعت مسجد نیز افزود: ما افتخار میزبانی این کلینیک را داریم.

دکتر داکش رامپال، مسئول اولویت مراقبت‌های فوری گفت که هم‌اکنون عبادتگاه‌ها در حال تبدیل شدن به مبدا اصلی برای انتقال واکسن ها به مردم هستند.

کالموی و غلام سرور رئیس النور گفتند که تیمی در مسجد پس از تماس مقامات روز جمعه شروع به جمع آوری سالمندان از جماعت کرد تا به آن‌ها واکسن زده شود.

تهمینه و سومرینا ناهید خواهران و متخصصان پزشکی گفتند که آنها شروع به کار در شبکه‌های اجتماعی را آغاز کرده‌اند و تماسهای لازم را برقرار می‌کنند تا جماعت نمازگزار برای واکسن زدن مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha