یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد بارانی

حوزه/ حجت الاسلام بارانی گفت: به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیمی در فرهنگ عمومی جامعه رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی، در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدی‌شهر و آئین تکریم و معارفه امام جمعه درجزین، به میزبانی فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: فرهنگ عرفان و معنویت در دفاع مقدس و در میان رزمندگان چشمگیر بود.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیمی در فرهنگ عمومی جامعه رخ داده است.

وی افزود: تاثیر فرهنگ ما می‌توانیم به جای فرهنگ  اتکا به خارج از مرزها، یکی از تاثیرات انقلاب اسلامی است. امروز به انواع تکنولوژی های دفاعی دست پیدا کرده ایم.

حجت الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: فرهنگ مواسات و همدلی به برکت انقلاب برای مردم به وجود آمده طوری که در شهرستان ما بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی برای مسائل ویروس کرونا مردم کمک کردند. فرهنگ مواسات در فرهنگ امام و اسلام نشر پیدا کرده است.

وی گفت: قطعاً این همه پیشرفت در سایه و رهبری و استفاده از شعائر انقلاب رخ داده است. باید در موضوع ازدواج به هنگام بهترین برنامه ریزی را در شهرستان داشته باشیم.

امام جمعه مهدی‌شهر افزود: انتصاب حجت الاسلام عامری، روحانی جوان و عالم در سمت امامت جمعه درجزین را به فال نیک می‌گیریم و از زحمات دلسوزانه حجت الاسلام رحیمی زاده تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha