دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبدالرضا میقانی

حوزه/ فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: بسیج عمومی و به صحنه آمدن مردم در انقلاب یکی از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عبدالرضا میقانی، در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدی‌شهر و آئین تکریم و معارفه امام جمعه درجزین، به میزبانی فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: از دلایلی که پایداری نهضت امام راحل را در پیش داشت وجود مردم بوده است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: تربیت کادر انقلابی که امام راحل چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در نظر داشت موجب پیشبرد اهداف انقلاب در این چهل و یک ساله بوده است.

وی افزود: امام راحل می‌دانست که بدون داشتن یک جهان بینی این نهضت محکوم به شکست است اما با تشریح ایدئولوژی مشخص که در نجف انجام داد موجب تبلیغ در بین مردم شد.

میقانی خاطرنشان کرد: بسیج عمومی و به صحنه آمدن مردم در انقلاب یکی از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی است و امام راحل می دانست که حکومت باید به آرای عمومی توجه داشته باشد و این امر در این مدت ۴۱ ساله همواره شاخص بوده است.

وی افزود: امیدواریم امام جمعه جدید درجزین منشاء خیر و برکت در این شهر باشد. ایشان امام جمعه ای جوان، با علم و باتجربه هستند که انتصاب ایشان موجب خرسندی مردم و مسئولین شده‌است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: از آقای طاهریان ریاست سابق اداره فرهنگ و ارشاد نیز تقدیر و تشکر می کنیم که به حق تمامی مسئولین و مردم از ایشان رضایتمندی کامل داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha