دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا مام‌جمعه سلفچگان:

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان گفت: یکی از مشکلات امروز کشور ما سوءمدیریت است بی‌تدبیری در امور اقتصادی کشور است که باید از بین برود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر سلفچگان اظهار داشت: یاد خداوند متعال به زندگی انسان جهت می‌دهد، یاد خداوند است که به زندگی انسان روح می‌دهد و الا بدون خداوند زندگی یک جسم بی‌جان و مرده می‌شود.

وی ادامه داد: هرکسی به دنبال لذت و خوشبختی واقعی می‌گردد باید یاد خدا در زندگی او  پررنگ شود چرا که راه نجات از همه گرفتاری‌ها و مشکلات یاد حقیقی خداوند قادر متعال است.

حجت‌الاسلام کتابچی در ادامه به حلول ماه رجب اشاره کرد و بیان داشت: این ماه از بهترین ماه‌های خدا است به‌طوری‌که پیامبر اکرم( ص) می‌فرمایند ماه رجب برای امت من ماه استغفار است، این ماه روزه‌داری است، باز در روایت دارد هرکسی سه روز از ماه رجب را روزه بگیرد بهشت بر او واجب است، رجب در روایات به شهر الاصب معروف است یعنی ماه رحمت. رجب ماه مناجات با خداست ماه بندگی و خانه‌تکانی دل است. قدر این ماه عزیز را بدانیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: هدف دشمنان از تحریم‌های به قول خودشان فلج‌کننده و فشارهای عجیب اقتصادی جداکردن مردم از نظام و انقلاب است اما ببینند که ملت مابعد از ۴۲ سال حتی در شرایط کرونا هم دست از حمایت انقلاب برنمی‌دارند و این را بارهاوبارها ثابت کرده‌اند که تا نابودی ظلم و رفع فتنه از عالم ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: امروز بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، کارکردن در این کشور است؛ کار، تلاش، مجاهدت برای اصلاح امور کشور. این بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا است چون آمریکایی‌ها این را نمی‌خواهند،

وی بیان داشت: دشمنان قدرت ما را نمی‌توانند چه در زمینه هسته‌ای، چه در عرصه علم و فن و چه در عرصه نظامی و اقتصادی ببینند.

امام‌جمعه سلفچگان تصریح کرد: مسئولان دولتی باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد و بازکردن گره‌های امور و رونق‌دادن به اقتصاد کشور، حقیقتاً کار و تلاش کنند هرکسی در این زمینه‌ها مجاهدت و کار کند، بزرگ‌ترین مبارزه را با آمریکا کرده است چون آمریکایی‌ها نمی‌خواهند گره‌های این کشور و این ملت باز شود، آنها می‌خواهند این مشکلات بماند.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز کشور ما سوءمدیریت است بی‌تدبیری در امور اقتصادی کشور است مدیریت اشتباه ارز که منتهی به رانت‌های بزرگ و ضربه اقتصادی به کشور بود و نتیجه تمامی سوءمدیریت‌ها که صلاح نیست بخواهیم بیشتر به آن بپردازیم شده .

امام‌جمعه سلفچگان بیان داشت: متأسفانه در یکی از شهرها توهین‌هایی به یکی از شخصیت‌های نظام شده است اینکه برخورد حقوقی با این اتفاق باید چگونه باشد یک مطلب است اما اینکه برخی از دولت‌ها و وزرا توقع دارند همه گروه‌ها بیایند و بیانیه بدهند و محکوم کنند و از رئیس دولت حمایت کنند توقع بی‌جایی است.

وی تصریح کرد: چرا که جامعه اشتباهات دولت را که منجر به برخی نارضایتی‌ها شده را قبول دارد همان‌طوری که توهین به هر شخصیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی محکوم است و جامعه ما این را هم نمی‌پذیرد. اما اگر قرار باشد همه گروه‌ها موضع علنی بگیرند مردم کاستی‌ها را به نام تمامی حاکمیت می‌نویسند و ممکن است نظام زیر سؤال برود لذا بهتر است آقایان مسئولیت اشتباهات و سوءمدیریت‌هایشان را به عهده بگیرند و بدانند تمامی مشکلات نتیجه دل بستن و اعتماد به دشمن است.

امام‌جمعه سلفچگان خاطرنشان کرد: اما مطالبه برخورد با هتاکان و توهین‌کنندگان مطالبه به حقی است و ما هم از دستگاه‌های مسئول درخواست رسیدگی را داریم چون هر شخصیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت دارد نماینده‌ای از این نظام و حاکمیت است لذا نقد صحیح و منصفانه و با ادبیاتی زیبا و مؤمنانه قابل‌قبول است اما توهین به هیچ‌یک از شخصیت‌های نظام قابل‌قبول نیست و باید با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام و انقلاب بدانند این حرف‌ها شبیه دعوای خانوادگی است و هر زمانی بحث دشمنان این نظام در بین باشد ملت ما و دولت ما و تمامی ارکان نظام یک‌صدا و متحد مشت گره‌کرده‌ای بر دهان و صورت آنان خواهد بود.

امام‌جمعه سلفچگان ابراز داشت: کشور ما اینجا ثابت کرده نمونه آن هم در قضیه برجام است که دولت ما هم‌صدا با مجلس در قضیه رفع محدودیت‌های برجامی و تولید اورانیوم ۲۰ درصد ایستاده‌اند و ملت بزرگ ایران هم حامی نظام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha