پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تور بازدید مجازی از مسجد نیلی در روچدیل برگزار شد

حوزه/ مسجد نیلی واقع در روچدیل، تور مجازی بازدید برای دانش پژوهان سال هفتم در آکادمی واردل برگزار کرد تا بتوانند با مسجد آشنا شده و سئوالات‌شان را پیرامون اسلام بپرسند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از rochdaleonline، تور مجازی مسجد نیلی، در روچدیل، یکی از شهرهای منچستر بزرگ در انگلیس به منظور آشناسازی دانش‌پژوهان برگزار شد.

دانش‌پژوهان سال هفتم در آکادمی واردل اخیراً یک تور مجازی در مسجد نیلی در روچدیل را تجربه کردند.

میرازام خان، امام جماعت مسجد، جلسه پرسش و پاسخ را برگزار کرد تا به دانش‌پژوهان کمک کند تا اهمیت مسجد را به عنوان یک مرکز اصلی عبادی در دین و چگونگی پیوند احساسی جامعه با ارزش‌های  اجتماعی در را مدرسه درک کنند.

این دانش‌پژوهان در حال مطالعه اهمیت ساختارهای مذهبی برای جوامع مختلف ایمانی بوده و از این فرصت استفاده کرده و سوالات اصلی حاصل از مطالعات خود را مطرح کردند. میرازام پاسخ‌های بصیرانه‌ای ارائه داد ، وی در سخنانش اهمیت صدقه در جامعه اسلامی را توضیح داده و درباره چالش‌ها برای عبادت جمعی در یک بیماری همه‌گیر نیز صحبت کرد.

همچنین دانش‌پژوهان در گشت و گذار در مسجد ویژگی های کلیدی مانند مناره ، گنبد و منبر را مورد بررسی قرار داد.

یکی از آن‌ها گفت: من همیشه می‌خواستم بدانم داخل مسجد چه شکلی است و به نظر من این تجربه واقعاً جالب بود و از یادگیری نحوه جمع آوری خیریه مسجد نیلی برای حمایت از بانک غذایی نیز  لذت بردم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده این فرصت را پیدا کنم که شخصاً از مسجد بازدید کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha