چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری گفت: ائمه جمعه در مصلی‌های نماز جمعه به ترویج احسان و نیکوکاری و رسیدگی به محرومان که در حقیقت فرهنگ‌سازی محسوب می‌شود کمک می‌کنند و نماز جمعه، یکی از مراکز جمع‌آوری کمک های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، در چهاردهمین گردهمایی مجازی ائمه جمعه سراسر کشور، با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، گفت: ویژگی کمیته امداد امام خمینی(ره)، مردم پایه بودن و مبتنی بر عشق، ارادت و کمک‌های مردمی بودن است. هنر کمیته امداد از اول مدیریت کمک به مردم از مردم بوده است. این ویژگی مهمی است که امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب برای آن را برنامه‌ریزی کردند.

بیشتر بخوانید:

جشن «عید برای همه» در سراسر کشور برگزار می شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار کرد: مشاهده می‌شود که برخی از مسئولین کمیته امداد در مقاطعی در دفاتر ائمه جمعه مستقر می‌شوند و به امور مردم رسیدگی می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد در راه خدمت به مستضعفین، کمیته امداد، دفتر ائمه جمعه را یکی از دفاتر خود می‌داند.

وی افزود: ائمه جمعه به ترویج احسان و نیکوکاری و رسیدگی به محرومان که در حقیقت فرهنگ‌سازی محسوب می‌شود کمک می‌کنند و نماز جمعه، یکی از مراکز جمع‌آوری کمک های مردمی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: از رئیس محترم کمیته امداد و دیگر مسئولین این نهاد در سراسر کشور تشکر می‌کنم که ارتباط نزدیک را میان ائمه جمعه و خادمان مردم در کمیته امداد برقرار نموده‌اند.

وی در مورد مدیریت آقای بختیاری در کمیته امداد گفت: ایشان در مدیریت خود، جهت‌گیری‌های خوبی داشته‌اند و در حال جوانگرایی هستند. چشم‌انداز این است که کمیته امداد بتواند به ضعفا کمک‌های بیشتری نموده و امید را به جامعه مخاطبین خود یعنی محرومین و مستضعفین تزریق کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha