یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: عزت ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در جمع نمازگران در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به اینکه عزت و شرافت ایران اسلامی امرورز موجب حیرت جهانیان شده است، افزود: اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایرن در تمام عرصه ها موجب هراس دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه این عزت و اقتدار روز افزون در سایه عمل به احکام اسلامی،خودباوری،پشتوانه شهدای انقلاب و تلاش حاصل شده است، بیان داشت: امروز دشمنان نظام و انقلاب تلاش می کنند با انواع دسیسه ها عزت ایران اسلامی را خدشه دار کرده اما با لطف الهی ،رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم این دسیسه ها شکست خورده و روز به ایران اسلامی قدرتمند تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به تلاش جهادی همه انقلابیون و خیران در کمک رسانی به مردم ایران اسلامی خاطر نشان کرد: تلاش گروههای جهادی در ایام کرونا،تامین جهیزیه ،اشتغال جوانان  رسیدگی به محرومان ستودنی و قابل تقدیر است .

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات سال آینده گفت: نظام اسلامی بر پایه رای مردم استوار است و مردم با حضور حماسی و با بصیرت خود در انتخابات سال آینده مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به آغاز هفته درختکاری و حفظ و صیانت از عرصه های جنگلی و منابع طبیعی خواستار برخورد جدی مسئولان دستگاه قضا با زمین خواران و افرادی که قصد تخریب جنگل ها و اراضی کشاورزی را دارند شد. 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha