دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزادی زندانی

حوزه/ حجت‌الاسلام رستمی، از راه‌اندازی کمیته آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در هندیجان خبرداد و گفت: هم‌زمان با عید مبعث رسول خدا(ص) سومین زندانی از زندانیان جرائم غیر عمد توسط گروه جهادی فاطمیون، ناحیه مقاومت بسیج و خیرین آزاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام رستمی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، با اعلام خبر آزادی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد، اظهارداشت: در راستای اجرای فرامین رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و کمک به اقشار آسیب‌دیده، کمیته‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شد که یکی از آن‌ها، کمیته آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته، بهره‌گیری از تمام ظرفیت رده‌های بسیج، نهادها، خیرین و مردم است که با شرکت در این کار نیک بتوانند تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنند.

حجت‌الاسلام رستمی، تصریح کرد: این نهضت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها مبنی بر هم‌افزایی و مشارکت بیشتر با تنوع‌بخشی به خدمات در دستور کار قرار گرفت.

وی، گفت: آزادسازی این زندانیان با هماهنگی ستاد دیه و دادگستری صورت می‌گیرد که تلاش می‌شود تا زندانیان جرائم غیر عمد که افرادی آبرومند بوده و به دلیل مشکلات مالی و بدهی اندک در زندان هستند آزاد شوند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، در پایان از آزادسازی سومین زندانی با کمک‌های مردمی خبرداد و افزود: هم‌زمان با عید مبعث رسول خدا(ص) سومین زندانی از زندانیان جرائم غیر عمد توسط گروه جهادی فاطمیون، ناحیه مقاومت بسیج و خیرین آزاد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha