یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شعبانلی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته برای نجات جان مردم تلاش می کنند و مردم قدردان زحمات پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه امیرالمومنین (علیه الاسلام) شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی، گفت: امسال در حالی این سال را به پایان می رسانیم که فقدان امام جمعه محبوب این شهر به خوبی نمایان است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: فعالیت های اثر گذار و ماندگار مرحوم هاشمی نه تنها در عرصه تاسیس حوزه علمیه، بلکه در همه عرصه ها به خوبی ماندگار وفراموش نشدنی است.

وی ادامه داد:در تلاش هستیم که خطبه های حجت الاسلام هاشمی و همچنین خاطراتی  از این عالم بزرگوار را جمع آوری و در دسترس مردم، به ویژِه جوانان قرار داده تا بیشتر با سبک زندگی او آشنا شوند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بیان کرد: کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته برای نجات جان مردم تلاش می کنند و مردم قدردان زحمات پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج در پایان یاد وخاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha